ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΙΠ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΔΣ
- May 11
- 1 min read
Στις 17 Απριλίου 2026, στην 1η συνεδρίαση του στο νοσοκομείο Γιαννιτσών, συγκροτήθηκε σε σώμα το
νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Νοσοκομειακών Ιατρών Πέλλας, όπως αυτό προέκυψε από τις
εκλογές της 12ης του Μάρτη.
Η συγκρότηση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου έγινε με ομοφωνία και έχει ως εξής: Πρόεδρος Μπάμπης Αποστολίδης
Γενικός Γραμματέας Αργύρης Σανίδας
Ταμίας Σπύρος Σαλονικίδης
Αντιπρόεδρος Δήμητρα Αλατζίδου
Αναπληρωτής Γ.Γ. Αλεξάνδρα Αρσενά
Συγκροτήθηκαν οι Νοσοκομειακές Επιτροπές και οι Επιτροπές Ειδικευομένων των νοσοκομείων Έδεσσας και Γιαννιτσών και ορίστηκαν οι σύνδεσμοι της Ένωσης στα Κέντρα Υγείας ως ακολούθως:
Νοσ. Επιτροπή Έδεσσας: Αργύρης Σανίδας, Δήμητρα Αλατζίδου, Νέλλη Δέλλιου Επιτρ. Ειδ/μένων Νοσ. Έδεσσας Νέλλη Δέλλιου
Νοσ. Επιτροπή Γιαννιτσών: Αλεξάνδρα Αρσενά, Σπύρος Σαλονικίδης, Γιάννης Χρηστίδης Επιτρ. Ειδ/μένων Νοσ. Γιαννιτσών Γιάννης Χρηστίδης
ΚΥ Αριδαίας: Γιάννης Λεκάκης
ΚΥ Γιαννιτσών-ΤΟΜΥ: Σοφία Σαββίδου
ΚΥ Έδεσσας: Δέσποινα Χαμπηλομάτη
ΚΥ Κρύας Βρύσης: Μπάμπης Αποστολίδης
ΚΥ Σκύδρας: Κώστας Στεργίου
Οι συνάδελφοι των νοσοκομείων, για κάθε μικρό ή μεγαλύτερο ζήτημα, μπορούν να απευθύνονται στις Νοσοκομειακές Επιτροπές και οι συνάδελφοι των ΚΥ στους συνδέσμους της Ένωσης στα ΚΥ. Καλούμε τους ειδικευόμενους συναδέλφους να ενημερώνουν για κάθε θέμα που τους απασχολεί την Επιτροπή Ειδικευομένων ή απευθείας το ΔΣ της Ένωσης.





Comments